- Predavač: Mersida Crneta
- Polaznika: 5
- Trajanje: 32 predavanja
Online kurs Engleski jezik u hotelijerstvu namijenjen je za učenje poslovnih osoba, ugostitelje, recepcionere, turističke radnike, vodiče… Online časovi ove edukacije predviđeni su kako za početnike tako i za napredne korisnike engleskog jezika. Kroz ovu edukaciju unaprijediti ćete Vašu poslovnu komunikaciju te naučiti najbitnije izraze i korisne fraze koje se svakodnevno upotrebljavaju u ovom poslovnom sektoru. Nakon uspješnog završetka ovog kursa dobiti ćete certifikat – potvrdu o poznavanju engleskog jezika u hotelijerstvu. Pogledajte i ostale, specifično namjenjene online kurseve u OAK odjelu Akademija za Engleski jezik.
Za naše polaznike koji svoju karijeru grade u hotelijerstvu, Online Akademija je pripremila nešto i za njih. Kao jedan od od najvažnijih segmenata turizma, hotelijerstvo igra veliku ulogu u razvoju mnogih država pa tako i Bosne i Hercegovine. Kao jedan od primarnih ciljeva se nameće komunikacija sa gostima, a kroz naš program i rad sa našim predavačima bićete u prilici da razvijete i unaprijedite Vaše vještine govora i razumijevanja.
Ciljevi kursa
- Naučiti komunicirati sa gostima;
- Razumiti potrebe i želje gosta;
- Biti u stanju rješiti nastale probleme;
- Pisati mailove i naučiti javljati se na telefon
Potrebno predznanje
Predznanje i testovi provjere za određivanje nivoa nisu potrebni za ovaj kurs.
Trajanje i cijena kursa
Udžbenik se sastoji od 15 lekcija koje pokrivaju sve dijelove vezane za hotelijerstvo. Nastava se pohađa dva do četiri puta sedmično u zavisnosti od odabranog termina i intenziteta pohađanja nastave. Jedan susret, tj. jedan čas traje 45 minuta. Trajanje online edukacije je 30 časova, od kojih je 28 namijenjeno za edukaciju, a zadnja dva časa za polaganje završnog ispita.
Literatura i troškovi izdavanja certifikata uključeni su u cijenu, a zvanični certifikat se izdaje nakon dva odslušana modula i uspješnog polaganja testa. Sve informacije o cijenama, individualnim i grupnim programima možete pronaći u našem cjenovniku.
Certifikat i ispit
Po završetku edukacije vrši se testiranje polaznika i u skladu sa rezultatima tog testiranja polaznici dobivaju certifikate o uspješno završenoj edukaciji.
Ukoliko polaznik na ispitu ne zadovolji kriterij za polaganje istog, ispitu može ponovno pristupiti bez dodatnog pohađanja edukacije, prvi put BESPLATNO (rok za izlazak na popravni ispit je dva mjeseca od završetka edukacije), a svaki naredni put uz popust od 50% na polaganje ispita!
Ukoliko već posjedujete znanje ovog kursa i samo Vam je potreban certifikat, kao potvrda o poznavanju jezika iz ove oblasti – Online Akademija Vam nudi opciju testiranja, a da pritom ne pohađate kurs. Certifikat dobijate nakon uspješno položenog testa i to u roku od 48h. Sve ispite i informacije za polaganje možete pronaći na stranici certificiranja.
Prijava na edukaciju
Prijava na edukaciju vrši se popunjavanjem online forme/obrasca koju možete pronaći na stranici odabrane edukacije kliknom na dugme “Prijavi se”. Početak edukacije za grupe zavisi od broja prijava te rezultata provjere znanja polaznika pri čemu se grupe nastoje formirati u skladu sa prethodno navedenim pravilima. Edukacija počinje po formiranju grupe, a o terminima održavanja časova bićete pravovremeno obavješteni.
Termini za individualne edukacije su potpuno fleksibilni i prilagođavaju se prijavljenom polazniku. Predavač je u potpunosti posvećen kandidatu, što omogućava i brži napredak polaznika. Individualne edukacije se brže formiraju i počinju po dostupnosti predavača i polaznika, što se može realizovati kroz nekoliko dana.
Kako nastaviti poslije edukacije
Preporučene edukacije za nadogradnju i proširenje znanja koje možete pohađati nakon uspješno položenog ispita, a bez polaganja prijemnog ispita u Online Akademiji su:
- Job-Hunting
- Poslovni Engleski
- Engleski u IT-u
- Ostali jezički kursevi
- Namjenski kursevi koji će biti u programu periodično, a o kojim ćete biti blagovremeno obavješteni.
Tehničke specifikacije
Za neometano pohađanje naše online nastave u nastavku možete pronaći preporučene tehničke specifikacije potrebne za rad:
- Uređaj: Računar / Laptop
- Periferija: Miš / Slušalice / Mikrofon / Kamera
- Operativni sistem: Windows 10 / iOS / Android
- Internet pretraživač: Chrome / Firefox / Opera / Brave / Safari
- Internet konekcija: 2Mbps download i 0.5 Mbps upload
-
Unit 1
The Alphabet, Spelling, Introductions, Jobs, Countries, Nationalities, Verb ''To be'', Basic questions, Possessive adjectives
-
Unit 2
Room bookingsa by email, Confirmation letters, Days/Months/Dates, Check-in dialogue, Dealing with changes in bookings
-
Unit 3
Bedroom objects in standard and luxury rooms, There is/are (all forms), all/most/some/none, Describing a hotel bedroom, Designing a hotel bedroom
-
Unit 4
Bathroom objects, Prepositions of place, Describing luggage color/size/shape, Polite offers, Describing a hotel bathroom, Designing a hotel bathroom
-
Unit 5
Vocabulary of hotel services, Opening and closing times of services, Can/Have/Do/Does (all forms), Discussion about most important services
-
Unit 6
Understanding requests for directions, Giving directions inside and outside hotel, Verbs of direction, Prepositions of place
-
Unit 7
Taking room service orders, availability and non-availabilty of different services, Checking food orders, Apologising and giving reasons, Past tense
-
Unit 8
Understanding guests' problems during their stay, Future tense, Dealing with problems and solutions in the hotel
-
Unit 9
Taking orders for drinks, dealing with payment, welcoming/offering drinks/ serving/the bill/tip, types of payment
-
Unit 10
Welcoming guests, Taking orders for the starters/main course/drinks, Greeting and seating guests, Describing and recommending dishes
-
Unit 11
Dealing with orders for desserts/cheeses/coffee, Correcting mistakes on the bill, First conditional, Describing items on the menu
-
Unit 12
Understanding requests for places to visit, Brochure article, Comparatives and superlatives, Making suggestions about places to visit, Describing tourist sights
-
Unit 13
Understanding info on room rates, Room types, Numbers, Currencies, answering enquiries, offering help
-
Unit 14
Responding to phone bookings, Taking phone messages, Offering alternatives, Phone language (verbs and phrases)
-
Unit 15
Understanding hotel bills in general, Present perfect and Past simple (all forms), Saying goodbye to guests, Presenting the hotel bill, Methods of payment