Zašto je bitan grafički dizajn?

zašto je bitan graficki dizajn - online edukacija dizajna - photoshop indesign adobe

Svima je poznata izreka da “slika vrijedi (govori) hiljadu riječi”, zar ne? Živimo u svijetu kad je slika postala dio naše svakodnevnice, kako na privatnom, tako i na poslovnom planu. Slika je polako postala naše glavno sredstvo izražavanja. E sad se vraćamo na prvobitnu izreku. Iako slika možda vrijedi hiljadu riječi, grafički dizajn vrijedi hiljade maraka, eura ili dolara u bilo kojem poslu. Bez obzira da li vodite mali biznis, upravljate velikom korporacijom ili ste možda freelancer, vaš logo, vizualni identitet web stranice ili dizajn mobilne aplikacije, pomaže vam da se direktno odvojite od konkurencije.

ŠTA JE GRAFIČKI DIZAJN

Definicija grafičkog dizajna na Wikipediji je sljedeća: Grafički dizajn je disciplina dizajna koja se bavi izradom štampanih rješenja što podrazumjeva prasku kombinovanja teksta i slike. U novijem značenju grafički dizajn uključuje grafičke produkcije prilagođene elektronskim medijima tj. Internetu ili televiziji i drugim.

Kratko rečeno, grafički dizajn je kreativan vid povezivanja svih mogućih nauka u jednu. Međutim, to je čak više od same estetike. Grafički dizajn je i način komuniciranja između vašeg biznisa i ciljane skupine korisnika vaših usluga i proizvoda. Taj dizajn je svuda oko nas: na bilbordima, na ambalažama i plakatima, u novinama, na internetu, itd. Osim u biznisu, on je visoko raširen i često se koristi u svrhu informisanosti i edukacije pa i u kulturne i političke svrhe.

VAŽNOST

Najveća vrijednost grafičkog dizajna je poruka. Šta se to krije iza, na oko, “jednostavnog znaka”? Boje, slova i njihova veličina, pozicija, raspored i slično, sve utječe na krajnji utisak koji ćete ostaviti na publiku ili klijente. Grafičkim dizajnom omogućujete ljudima da prepoznaju vaš brend, ko ste vi i čime se bavite. Bez toga, u savremenom svijetu ste već u velikom zaostatku. U nastavku vam donosimo 4 razloga zašto je grafički dizajn bitan.

1. PRVI UTISAK

Nikad ne podcjenjujte moć prvog utiska. Iako će većina nas reći da ne reagujemo “na prvu”, taj prvi susret ostaje duboko urezan u sjećanje. Taj prvi utisak može biti obična vizit karta, flajer, reklama na internetu pa se stoga potrudite da zadržite pažnju potencijalnih klijenata kreirajući odličan logo.

2. DOSLJEDNOST

Kao i u svakom poslu, biti dosljedan je ključ uspjeha. Vrlo je bitno stvoriti autentičnu atmosferu u i oko vašeg biznisa. To se ogleda u sadržaju kojeg objavljujete pa stoga što više sadržaja ili, kako je popularno danas koristiti anglizam, koliko contenta imate, time šaljete poruku da ste ozbiljni i već ćete se izdići iznad konkurencije privlačeći sve veći broj klijenata. Evo i jedan aktuelan primjer. Prolazite ulicom i vidite grupu momaka kako igraju nogomet. Neko postigne nevjerovatan go u stilu Messija. Da li ćete pomisliti da je taj momak bolji od Messija? Sigurno ne. Međutim, ako vidite da isti momak postigne više sličnih golova onda ćete možda pomisliti da je rođen za veće stvari. Tako je i sa grafičkim dizajnom. Više kvalitetnog sadržaja znači i izgradnja povjerenja koje će klijenti imati u vaš brend.

3. KREATIVNOST DOMINIRA

Dok i dalje postoje poslovni ljudi koji se žale na konkurenciju, oni drugi će poduzeti nešto po tom pitanju i zasukati rukave. Iako će većina podcijeniti moć kreativnosti, grafički dizajn će vas razuvjeriti. Kreativnost i dalje dominira te ćete kvalitetnim grafičkim dizajnom za tren oka “pokopati” konkurenciju. Kreativnim sadržajem kojim nudite rješenje za potrebe klijenata ili publike, vi saosjećate s njima i na taj način idete ispred ostalih koji su odlučili da im dizajn ne treba.

4. PRENOŠENJE PORUKE

Grafičkim dizajnom vi, ne samo da šaljete poruku, već i pričate priču. Bez obzira da li ste samostalni poduzetnik koji prodaje nakit ili voće, mali biznis ili velika korporacija, vi imate priču iza sebe. Tu priču možete ispričati kvalitetnim grafičkim dizajnom. Vi njime prenosite emocije koje ste unijeli u vaš brend. Klijenti, publika se negdje na kraju poistovjećuje s tim emocijama i približava se vašem brendu. Naravno, vrlo je važno da ne lutate u odabiru boja, slova i poruka, jer je bitno da na kraju one pričaju onu ISTU priču o vašem brendu.

Ulaganje u kvalitetan dizajn je veoma bitan u današnjem svijetu. Koji god proizvod da predstavljate na tržištu ili poruku koju želite da pošaljete, kvalitetan dizajn će biti taj tas na vagi koji će prevagnuti u vašu korist.

Kreiranje vizuelnog identiteta je prvi korak ka uspjehu. Nakon toga je veoma važno oglašavanje na društvenim mrežama. Za obe stvari vam je potreban odličan grafički dizajner. U Online Akademiji smo se pobrinuli i da vam osiguramo edukacije iz grafičkog dizajna koje će vam pomoći da dođete do lakšeg zaposlenja, da budete konkurentniji na tržištu rada te da možda u skorije vrijeme postanete i freelancer.

Kontaktirajte nas za više informacija.

Share via
Copy link
Powered by Social Snap