PRIVLAČENJE PAŽNJE KLIJENATA
Sintagma digitalni marketing danas svima zvuči istovremeno i poznato i nepoznato. Zašto? Pokušaćemo odgnonetnuti i objasniti neke značajke vezano za digitalni marketing. Prvenstveno, digitalni marketing je u biti isto što i marketing kakvog smo znali do sad, ali egzistira u drugom, digitalnom svijetu. Bolje rečeno, definicija je i dalje ista, ali se mijenjaju načini oglašavanja.
DIGITALNI MARKETING ILI INTERNET MARKETING?
Mnogo ljudi je u nedoumici i često se pita da li ima razlike izmeđ digitalnog i internet marketinga. Ne, nema. Internet marketing bi mogli definisati kao podkategoriju digitalnog marketinga. To bi možda mogli nazvati i najbitnijom kategorijom digitalnog marketinga jer se za oglašavanje koriste online kanali, a svi znamo da ljudi danas većinu vremena provode na internetu.
Kad smo spomenuli online kanale, red je da navedemo prvo one glavne digitalne kanale za promociju ili izgradnju nekog brenda, a to su:
- Web stranice
- Baneri
- Email marketing
- Mobilni marketing
- TV
- SMS
- Društvene mreže (Facebook, Instagram,…)
- SEO (optimizacija za internet pretraživače)
- PPC (pay per click) kampanja
KANALI INTERNET MARKETINGA
Web stranice
Dok su TV, radio i SMS kanali koji su malo zastarjeli, ostali kanali koje koristimo preko interneta su klijentima vrlo interesantni. Početak svega ne možemo ni zamisliti bez web stranice, koja je temelj. Jednom kada klijenti dođu do vaše web stranice, posao je skoro završen, jer će dobiti najjasniju sliku ko ste vi i šta nudite.
Optimizacija za tražilice
SEO optimizacija predstavlja vaše pozicioniranje na pretraživačima. Što je bolja vaša pozicija na pretraživaču, veće su šanse da će vas klijenti primjetiti te jednim klikom doći do vaše web stranice. U ovom kanalu je važna i riječ te tako dolazimo do sljedećeg bitnog kanala, a to je content marketing (sadržajni marketing). Ljudi potcjenjuju moć pisane riječi. Upravo su riječi te koje dolaze do izražaja kada govorimo o sadržajnom marketingu. Pisanjem kvalitetnih tekstova i to na redovnom nivou vas drži na visokoj poziciji na tražilicama i zato SEO i content marketing idu zajedno kao Bolek i Lolek.
Plaćanje po kliku
PPC je vid reklamiranja u kojem se plaća za oglas tek nakon što dođe do klika. Sam naziv PPC ili pay per click (plati po kliku) vam govori sve. Ovaj vid marketinga je odličan jer se uglavnom javljaju klijenti koji su već zainteresovani za ono što nudite. Google AdWords je super alat koji će vam pomoći oko ovog marketinga.
Društvene mreže
Društvene mreže su odveć postale dijelom naših života iz raznih potreba. Rastom popularnosti, rasla je i potreba poslovnih ljudi da iskoriste društvene mreže i za promociju svojih aktivnosti i brendova. Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube i druge su rado pretraživane stranice na kojim milioni ljudi provode veliki dio svog vremena.
Email marketing
Email marketing je popularna metoda reklamiranja. Prikupljanjem mail adresa (naravno, uz dopuštenje) zainteresovanih osoba vi možete da šaljete newsletter i tako upoznajete potencijalne klijente sa najnovijim ponudama.
PROMOVIŠETE SEBE, A NE SAMO PROIZVOD
Ljudi griješe kada misle da je akcenat uvijek na proizvodu, kvaliteti, cijeni i popustima. Da, djelimično i jeste. Međutim, u svemu tome stavite sebe u prvi plan i emocije sa kojima se klijenti mogu povezati. Pokažite ljudima koliko dugo radite, kako ste došli na ideju da pokrenete biznis, koje su prepreke bile na tom putu i slične priče koje pomažu ljudima da shvate i povežu se sa vama na jedan drugi način. Nađite način da zadržite pažnju klijenata i jednostavnom ljudskom pričom. To je ta moć riječi.
Iako ne možemo zaboraviti ni stare metode na kojima je marketing počivao, sve više se ljudi okreću digitalnom marketingu. Ne samo iz razloga što je danas više ljudi sa mobitelima u rukama i laptopima na krilima, već i zbog činjenice da je ovaj vid marketinga znatno jeftiniji i rezultati su vidljivi i mjerljivi.
U Online Akademiji smo prepoznali važnost digitalnog marketinga te ćete uskoro u našoj ponudi moći pronaći i kurs digitalnog marketinga gdje ćete kroz isti imati priliku da naučite kako možete napraviti razliku u promociji svog brenda.
Kurs digitalnog marketinga možete pronaći ovdje. Prijavite se na kurs i saznajte kako možete napraviti razliku u promociji svog brenda.